تاج اسباب بازی

فروشگاه اسباب بازی هم می تواند تبدیل به یک برند شود

زمانی که گری گرانت و همسرش در سال 1981 فروشگاه اسباب بازی خود را راه انداخته و ساعت های متمادی با عشق و علاقه فراوان مشغول کار شدند ، هرگز تصورش را هم نمی کردند که روزی یکصدمین شعبه خود را افتتاح کرده و بزرگ ترین اسباب بازی فروشی زنجیره ای انگلستان را هدایت کنند .

 

بزرگ ترین ثروتی که به آن افتخار می کنم !

اما با کار و تلاش شبانه روزی ، گری به همراه خانواده اش توانست زنجیره ای از بهترین فروشگاه های اسباب بازی را در سرتاسر انگلستان راه اندازی کند و افتتاح یکصدمین شعبه مجموعه اش را جشن بگیرد .

 چشم انداز فروشگاه های او بر اساس سرگرم نمودن بچه ها و بزرگ تر ها ترسیم شده است. 

وی اکنون در کنار اداره فروشگاه هایش، انجمن خرده فروشان اسباب بازی انگلستان (TRA ) را نیز مدیریت می کند .

او معتقد است همراهی همسر و فرزندانش در این کار ، بزرگ ترین ثروتی است که به آن افتخار می کند.

در ادامه داستان شکل گیری این فروشگاه زنجیره ای و دیدگاه گرانت در قالب یک مصاحبه ارائه شده است 

گرانت و پسرانش در این مصاحبه به پرسش های زیر پاسخ می دهد :

اولین فروشگاه خود را چه زمانی و در چه شرایطی راه اندازی کردید؟

آیا در مسیر خود تغییر و تحول عمده ای را در بازار تجربه کردید؟

طرح های خاصی هم برای فروش بیشتر داشته اید؟

چگونه با تامین کننده ها و برند های بزرگ کار می کنید ؟

مهمترین مزیت رقابتی فروشگاه های شما چیست؟

چه عواملی باعث فروش بیشتر شما شده است؟ 

چقدر به شعار ” قیمت پایین تر، فروش بیشتر “معتقد هستید  ؟

فرمول شما برای موفقیت در میان سایر رقبای فعال در زمینه فروش اسباب بازی چیست؟

و . . . . 

برای خرید و مطالعه متن کامل مقاله می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

5000 تومان – دانلود
کد QR برای:  برند سازی فروشگاه اسباب بازی

یک نظر

  1. سهیل ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ پاسخ

    چه دیدگاه خوبی نسبت به فروش اسباب بازی داشتن
    استفاده کردم
    مچکرم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

5 × سه =