نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های تولید کنندگان اسباب بازی داخلی

 

بررسی آمار و شیوه فروش اسباب بازی در کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکا و چین نشان از این واقعیت دارد که روش های تولید و فروش محصولات به طور فزاینده ای در حال تغییر است

کشورهایی که با سرعت عمل از شیوه های نوین تولید و فروش بهره برده اند خیز مناسبی را در بازار تجربه کرده و کشورهایی که نسبت به این موضوع بی تفاوت مانده اند مزیت های رقابتی خود را نسبت به همتایان و رقبا از دست داده اند.  

تبلیغ و فروش اینترنتی اسباب بازی نیز یکی از شیوه های موفق فروش در سالهای اخیر بوده و برای فعالان جوان بازار از جذابیت های ویژه ای برخوردار می باشد .

از طرفی پیش بینی ها حکایت از افزایش فروش اینترنتی در جوامع رو به توسعه خصوصا ایران دارد. این فروش می تواند به طور مستقیم از طریق اینترنت یا به واسطه معرفی کالا در محیط مجازی صورت گیرد .

به همین منظور براساس رسالت بازار اسباب بازی بخشی از پایگاه اینترنتی برای معرفی کالای تولید کنندگان ایرانی در نظر گرفته شد تا این عزیزان بتوانند به طور رایگان و در فضایی مناسب به تبلیغ محصولات تولیدی خود بپردازند . به این امید که قدم کوچکی در راستای اعتلای صنعت اسباب بازی ایران برداشته شود . 

موفق و سربلند باشید