اسباب بازی فروشی , فروشگاه اینترنتی اسباب بازی , اسباب بازی , بازار اسباب بازی

به بازار اسباب بازی خوش آمدید

 

 

 

 

 

پایگاه جامع

 

نیازمندی های صنعت اسباب بازی

 

 

 

 

روشهایی برای موثرتر کردن تبلیغ

 

روزی که بیژن 94 بار از همسرش سیلی خورد

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

تبلیغات ؛ قلب تپنده فروش

 

 

 

مشتری قبل ازخرید محصول , خریدار تبلیغ محصول است

چه عاملی باعث می شود تا مردم از میان دومحصول کاملا مشابه یکی را بر دیگری ترجیح دهند؟

:مایک دستینی در کتاب نیازسازان چنین می گوید

بسیاری از نوشیدنی ها از نظر رنگ و مزه تقریبا یکسانند . حتی بعد از نوشیدن دو لیوانحرفه ای ها هم نمی توانند فرق میان آنها را تشخیص دهند.این بدان معناست که مصرف کننده در حال نوشیدن تبلیغات است

به نظر می رسد این مطلب نه تنها در مورد نوشیدنی ها بلکه درباره بسیاری از کالاها و خدمات دیگر مصداق دارد

در واقع بسیاری از محصولات و خدماتی که هر روزه در دنیای پیرامون ما به فروش می رسند از اهرم قدرتمند تبلیغات برای تاثیر گذاری بر احساسات و قلب مشتریان استفاده می کننداسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , هدیه جشن تولد کودک , اسباب بازی , عروسک , تصویر کلید طلایی بازار اسباب بازی

شاه کلید فروش , تبلیغ درست است

امروزه استفاده از تبلیغات مناسب یک اصل اجتناب ناپذیر در فرآیند برندینگ , بازار یابی و فروش محسوب می شود

تبلیغات اگر به شکل صحیح و در جای مناسب انجام گیرد می تواند باعث شناخته شدن تبلیغ کننده و ایجاد احساس نیاز در مخاطب شود

انسان امروز ی به دلیل مشغله بسیار و گستردگی بازار نیاز دارد که با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن بداند , چه کسانی و چگونه می توانند مایحتاجش را تامین کنند تا سریعا دست به انتخاب بزند

هر چه در هنگام این انتخاب یاد و خاطره تبلیغات شما در ذهن مشتری پررنگ تر باشد احتمال موفقیتتان بیشتر می شود

 

تبلیغات جذاب تاثیر نیرومندی بر مشتری می گذارد

تبلیغات جذاب افراد معمولی را هم تکان می دهد , احساساتشان را برمی انگیزد و به یک مشتری تبدیل می کند

:لوک سولیوان در کتاب فوق العاده خود با نام " تبلیغات خلاق " می گوید

به طور معمول , انسان ها از قبول تاثیر تبلیغات روی خود سرباز می زنند و به اصرار عقیده دارند که در مقابل تبلیغات , دچار مصونیت شده اند . اگر اثر تبلیغات را روی هر فرد بررسی کنیم , نتیجه این تحقیق شاید قابل توجه نباشد ؛ اما وقتی در طول زمان این بررسی به عمل آید نتایج غیر قابل انکار خواهد بود . اثر تبلیغات مانند اثر باد در صحراست . در زمانی کوتاه , اثر باد روی یک تپه شنی دیده نمی شود ؛ اما بعد از یک زمان طولانی , آن تپه شنی را از جایی به جای دیگر منتقل می کند

 

 

 

 

در یادها بمانید ؛روش هایی برای موثرتر کردن تبلیغ

 

 

هر کاری راه و روش خاص خودش را دارد . روشن است که بدون آشنایی با قواعد و قوانین رانندگی نمی توان پشت فرمان اتومبیل نشست . تبلیغ هم از این قاعده مستثنی نیست . اصولی دارد که اگر آن را اجرا کنید احتمال موثر بودن آگهی افزایش می یابد در اینجا به اختصار به چند مورد از این اصول اشاره می کنم

 

اصل اول : میان تبلیغ برای فروش و تبلیغ برای اطلاع رسانی تفاوت قائل شوید

بعضی اوقات یک شرکت می خواهد فقط خودش را معرفی کند و یا برندش را مطرح سازد , که در این صورت از تبلیغ برای اطلاع رسانی استفاده می کند . در اینجا هدف فروش نیست بلکه اعلام موجودیت است ، اما تبلیغ برای فروش درصدد است تا علاوه بر معرفی ضمنی خود مشتری هدف را به کار مورد نظر مثلا خرید یک کالا ترغیب کند

 

اصل دوم : به جزئیات آگهی خود اهمیت بدهید

فرقی نمی کند که یک آگهی کوچک در یک روزنامه محلی سفارش می دهید یا یک تیزر تبلیغاتی پرهزینه برای پخش در تلویزیون تهیه می کنید در هر صورت به کوچکترین جزئیات آگهی خود اهمیت بدهید و پرسشهای مهمی را درباره تمام زوایای آن از خود بپرسید

هدفم از ارائه این آگهی چیست ؟

آگهی مرا چه کسانی باید ببینند؟

در کجا باید تبلیغ کنم تا افراد مورد نظر آگهی مرا ببینند ؟

چه نوع تبلیغی برای من مناسب تر است ؟

آیا عنوان خوبی را برای آگهی خود انتخاب کرده ام؟

آیا پیام آگهی من با هدفی که در نظر دارم همخوانی دارد ؟

. . . چگونه جذابیت تبلیغاتم را بیشتر کنم؟ و

مطمئن باشید کسانی که در مسیر ارایه محصولات و خدمات مطلوب به تبلیغات و جزئیات آن اهمیت بیشتری می دهند ، سود و پاداش بیشتری را هم نصیب خود می کنند

 

بیژن و توجه به جزییات

در کتاب کم نظیر « اسرار موفقیت بیژن پاکزاد : بزرگترین سازنده عطر و طراح لباس جهان » تحت عنوان

: روزی که بیژن 94 بار از همسرش سیلی خورد " آمده است "

در یکی از روزها بیژن و همسرش تریسی به همراه چند فیلمبردار در حال تهیه یک آگهی تبلیغاتی بودند که تریسی مجبور شد برای برداشت صحنه مورد دلخواه بیژن , 94 بار به صورت همسرش سیلی بزند این آگهی مربوط به یکی از تبلیغات بیژن بود و جالب اینکه مثل همیشه کارگردانی این تبلیغ را نیز خود به عهده داشت و تا نود و سه بار اول هیچ برداشتی نتوانسته بود او را راضی کند

لازم به ذکر است که بیژن در سال 1981 به دلیل تولید مجموعه عطرهای " دی ان ای " جایزه نوبل شیمی را به خود اختصاص داد

همچنین سالانه بالغ بر 30 میلیون دلار سود از فروش لباس های بی نظیر خود و 300 میلیون دلار عایدی از فروش عطرهای خود دارد

 

اصل سوم :تبلیغ طلایی ؛ در جای درست , در زمان درست

 

 

اسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , هدیه جشن تولد کودک , اسباب بازی , عروسک , تصویر بلندگوی طلایی بازار اسباب بازی نظرتان در مورد تبلیغ اسباب بازی با هزینه اندک در سایت های مربوط به دانلود موسیقی و یا سایت هایی که همه نوع کالا را پیشنهاد می دهند چیست ؟

اگر شما محصولی برای عرضه دارید ترجیح می دهید آن را کنار خیابان میان « انبوهی از جمعیت » حراج کنید یا در داخل بازار صنف خودتان برای « مشتریان بالقوه » ؟

 

اصل چهارم :تکرار , تکرار , تکرار ؛ جادوی اثرگذاری

« دهقانی که بذر اندک می پراکند محصول فراوان درو نمی کند بارانی که کم می بارد هرگز سیراب نمی کند »

در واقع تبلیغات مستمر و طولانی مادر تمام فروش های موفق است و ساده ترین تبلیغات هم اگر تکرار شود نتیجه می دهد چندی پیش تلویزیون تبلیغ انواع پفک ها را ممنوع کرد اما تصور می کنم که هنوز هم می دانیم چی توز موتوری چیه

از قدرت تصویر نهایت استفاده را ببرید

آگهی های تصویری به مراتب موثرتر از آگهی های صرفا متنی است . مغز آدمیزاد به کمک تصویر می تواند یک داستان دلخواه برای خودش بسازد , از زاویه خودش به موضوع نگاه کند و از آن لذت ببرد کاری که با یک یا حتی چند جمله امکان پذیر نیست . پس حتی المقدور دنیای تبلیغتان را با خورشید تصویر روشن کنید

 

 

اسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , هدیه جشن تولد کودک , اسباب بازی , عروسک , بازار اسباب بازی و اهمیت تصویر در تبلیغات

 

 

 

اینهمه رسانه , چرا اینترنت ؟

اسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , هدیه جشن تولد کودک , اسباب بازی , عروسک , فروشگاه بازار اسباب بازی

اینترنت همانند نمایشگاه و فروشگاه عظیمی است که

( در هر زمان ( شب یا روز ) , در هر مکان ( شهر یا روستا و در هر شرایط آب و هوایی از بازدیدکنندگان خود به خوبی

آنگونه که شما می خواهید - استقبال می کند -تبلیغ در نمایشگاه خارق العاده اینترنت نسبت به رسانه های دیگر مزایایی دارد که به چند مورد آن اشاره می کنم

اول : نسبت به تبلیغات دیگر بسیار ارزانتر است

دوم : در تمام مدت شبانه روز , همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل قابل مشاهده است

سوم : هدفمندتر از تبلیغ در رسانه های دیگر است

. . . .چهارم : به راحتی می توان محتوا و مشخصات تبلیغ را به روز کرد و

براساس تحقیقات مرکز آمار اینترنت در جهان , در سال 1994 تعداد کاربران اینترنت در ایران حدود 250 هزار نفر بود

این در حالی است که در سال 2011 این تعداد به 36.500.000 نفر رسید

همچنین بررسی های دیگر نشان می دهد که در سال جاری متوسط تبلیغات اینترنتی در جهان 78 % رشد داشته که این رقم 11 برابر رشد تبلیغات در تلویزیون است

 

 

 

 

 

 

صفحه اصلی / نمایشگاه اسباب بازی های ایرانی / فعالان بازار / فروشگاه اسباب بازی/ سفارش آگهی / تماس با ما

 

 

 

 

 

فعالان ثبت شده : 213 مورد

 

مشخصات خود را اینجا ثبت کنید

 

اسباب بازی فروشی , اسباب بازی های ایرانی , تولید اسباب بازی , عروسک , تبلیغات اسباببازی , تولید کنندگان ایرانی اسباببازی

اسباب بازی فروشی , عروسک , دانلود رایگان فایل های مفید برای کودکان , هدیه جشن تولد کودک , فروشگاه اینترنتی اسباب بازی , فروش اسباب  بازی , اسباب بازی - دانلود رایگان برای کودکان

اسباببازی فروشی , تبلیغ در بازار اسباب  بازی , معرفی اسباب  بازی های ایرانی , معرفی فعالان بازار اسباب  بازی , فروشگاه اسباب  بازی , نمایشگاه اسباب بازی , آگهی های اسباببازی , در بازار اسباب بازی دیده می شوید

اسباببازی فروشی , فروشگاه اسباب بازی , اسباب  بازی استاندارد , ,ایمنی اسباب بازی , اسباب بازی - استانداردهای ملی اسباب  بازی در ایران

اسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , هدیه تولد کودک , فروشگاه اسباب بازی , فروش اسباب بازی , اسباب بازی و حل جدول سودوکو

 

>

 

اسباب بازی ,اسباب بازی فروشی , سایت بازار اسباب بازی , هر فروشنده اسباب بازی باید بداند , نکانتی در مورد فروشندگی اسباب بازی , فروش اسباب بازی , فروشندگان اسباب بازی

اسباب بازی , عروسک , تولید اسباب بازی , اسباببازی فروشی , عروسک فروشی , اسباب بازی ایرانی , اسباب بازی خارجی

اسباب بازی , اسباب بازی فروشی , عروسک فروشی , کارگاه تولید عروسک

اسباب بازی فروشی , اسباب  بازی , هدیه تولد کودک ,

اسباب  بازی , تولید صنعتی اسباب  بازی , اسباب بازی های پلاستیکی , عروسک فروشی , هدیه تولد کودک

اسباب بازی فروشی , هدیه , کودک , عروسک فروشی , دانلود رایگان کتاب ساخت ماشین های اسباب بازی چوبی

اسباب  بازی فروشی , هدیه , عروسک , اسباب بازی و نکات فروشندگی 1

اسباببازی فروشی , فروشگاه اینترنتی اسباب  بازی ,  اسباب بازی- محل تبلیغ شما

اسباب  بازی فروشی , هدیه تولد کودک , اسباب بازی و تبلیغ هدفمند