لطفا این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

تاج اسباب بازی

برند سازی فروشگاه اسباب بازی بسیار مهم است

برند سازی فروشگاه اسباب بازی نیاز به صبر بسیار و در عین حال تخصص دارد . زمانی که گری گرانت و همسرش در سال ۱۹۸۱ فروشگاه اسباب بازی خود را راه انداخته و ساعت های متمادی با عشق و علاقه فراوان مشغول کار شدند ، هرگز تصورش را هم نمی کردند که روزی یکصدمین شعبه خود را افتتاح کرده و بزرگ ترین اسباب بازی فروشی زنجیره ای انگلستان را هدایت کنند .

برند سازی فروشگاه اسباب بازی – بزرگ ترین ثروتی که به آن افتخار می کنم !

اما با کار و تلاش شبانه روزی ، گری به همراه خانواده اش توانست زنجیره ای از بهترین فروشگاه های اسباب بازی را در سرتاسر انگلستان راه اندازی کند و افتتاح یکصدمین شعبه مجموعه اش را جشن بگیرد .

 چشم انداز فروشگاه های او بر اساس سرگرم نمودن بچه ها و بزرگ تر ها ترسیم شده است. 

وی اکنون در کنار برندسازی فروشگاه اسباب بازی خود و اداره آن ، انجمن خرده فروشان اسباب بازی انگلستان (TRA ) را نیز مدیریت می کند .

او معتقد است همراهی همسر و فرزندانش در این کار ، بزرگ ترین ثروتی است که به آن افتخار می کند.

در ادامه داستان برند سازی فروشگاه اسباب بازی  زنجیره ای و دیدگاه گرانت در قالب یک مصاحبه ارائه شده است 

گرانت و پسرانش در این مصاحبه به پرسش های زیر پاسخ می دهد :

اولین فروشگاه خود را چه زمانی و در چه شرایطی راه اندازی کردید؟

آیا در مسیر خود تغییر و تحول عمده ای را در بازار تجربه کردید؟

طرح های خاصی هم برای فروش بیشتر داشته اید؟

چگونه با تامین کننده ها و برند های بزرگ کار می کنید ؟

مهمترین مزیت رقابتی فروشگاه های شما چیست؟

چه عواملی باعث فروش بیشتر شما شده است؟ 

چقدر به شعار ” قیمت پایین تر، فروش بیشتر “معتقد هستید  ؟

فرمول شما برای موفقیت در میان سایر رقبای فعال در زمینه فروشگاه اسباب بازی چیست؟

و . . . . 

برای خرید و مطالعه متن کامل مقاله می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

[purchase_link id=”15873″ text=”دانلود” style=”button” color=”red”]
لطفا این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

۷ دیدگاه

  1. حجت ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ پاسخ

    ای کاش و حیف،شده ورد زبونمون.جایی که مدیریت نباشه پیشرفت هم به وجود نمیاد.

  2. گم شده در کویر ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ پاسخ

    این مقاله واقعا دیدمو عوض کرد . ممنون از اطلاعات خوبی که می گذارید. لطفا درمورد کارآفرینای اسباب بازی بیشتر مطلب بگذارید

  3. سمندر ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ پاسخ

    کاش می گفتین اونجا دولت و سازمان های NGO چقدر بهشون آموزش های خوب می دن. هر کی به هر کی نیست که .. . طرف پشتش گرمه به حمایت های دولتی و بانکی و هزار تا ....دیگه

  4. اسکویی ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ پاسخ

    به امید ساختن برندهای خوب. الانم برندای اسباب بازی خوبی داریم شاید مثل برندهای آمریکاییی و اروپایی نباشن اما برای کیفیت ارزش قایلن . هفته پیش تولد پسرم بود و یه موتور سیکلت براش آورده بودن کادو. کیفیتش خوب بود. امیدوارم با حمایت یا کار اصولی ... تولیدکننده های بیشتری رشد کنند

  5. سهیل ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ پاسخ

    چه دیدگاه خوبی نسبت به فروش اسباب بازی داشتن
    استفاده کردم
    مچکرم

  6. نویسنده
    بهنام ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ پاسخ

    واقعا من دلم می خواد همچین کاری راه بندازم الان یه مغازه کوچیک تو اصفهان دارم اما می خوام یه روزی فروشگاه بسیار بزرگی داشته باشم تا آرزوی بچه ها رفتن و خرید کردن از اون باشه

  7. احمد ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ پاسخ

    خیلی هیجان انگیز بود اما حیف که کشور ما اونقدو ثبات اقتصادی نداره که راحت از این جور کارا بکنیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *