برند سازی فروشگاه اسباب بازی
  • اسباب بازی فروشی زنجیره ای در انگلیس

5,000 تومان

نیاز به راهنمایی دارید؟ با ما تماس بگیرید گزارش عملکرد

دسته: .

اشتراک

 

برند سازی فروشگاه اسباب بازی

( دانلود مقاله )

 

برای مطالعه متن کامل مقاله ، لطفا بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید

 

زمانی که گری گرانت و همسرش در سال ۱۹۸۱ فروشگاه اسباب بازی خود را راه انداخته و ساعت های متمادی با عشق و علاقه فراوان مشغول کار شدند ، هرگز تصورش را هم نمی کردند که روزی یکصدمین شعبه خود را افتتاح کرده و بزرگ ترین اسباب بازی فروشی زنجیره ای انگلستان را هدایت کنند .

 

بزرگ ترین ثروتی که به آن افتخار می کنم !

اما با کار و تلاش شبانه روزی ، گری به همراه خانواده اش توانست زنجیره ای از بهترین فروشگاه های اسباب بازی را در سرتاسر انگلستان راه اندازی کند و افتتاح یکصدمین شعبه مجموعه اش را جشن بگیرد .

 چشم انداز فروشگاه های او بر اساس سرگرم نمودن بچه ها و بزرگ تر ها ترسیم شده است. 

وی اکنون در کنار اداره فروشگاه هایش، انجمن خرده فروشان اسباب بازی انگلستان (TRA ) را نیز مدیریت می کند .

او معتقد است همراهی همسر و فرزندانش در این کار ، بزرگ ترین ثروتی است که به آن افتخار می کند.

در ادامه داستان شکل گیری این فروشگاه زنجیره ای و دیدگاه گرانت در قالب یک مصاحبه ارائه شده است 

گرانت در این مصاحبه به پرسش های زیر پاسخ می دهد :

اولین فروشگاه خود را چه زمانی و در چه شرایطی راه اندازی کردید؟

آیا در مسیر خود تغییر و تحول عمده ای را در بازار تجربه کردید؟

طرح های خاصی هم برای فروش بیشتر داشته اید؟

چگونه با تامین کننده ها و برند های بزرگ کار می کنید ؟

مهمترین مزیت رقابتی فروشگاه های شما چیست؟

چه عواملی باعث فروش بیشتر شما شده است؟

چقدر به شعار ” قیمت پایین تر، فروش بیشتر “معتقد هستید  ؟

فرمول شما برای موفقیت در میان سایر رقبای فعال در زمینه فروش اسباب بازی چیست؟

و . . . . 

برای مطالعه متن کامل مقاله ، لطفا بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید

کد QR برای:  برند سازی فروشگاه اسباب بازی